papet…

Σεληνιακό Πάρκο – Σκέψεις και Ημέρες

-Πάρε Πέντε… -Στα μούτρα σου!

Τρίτη και 13 σήμερα και μετά από “τρατάρισμα καυτής πατάτας” από τον aerosol, συμμετέχω στο παιχνίδι της αποκάλυψης πέντε χαρακτηριστικών μου σημείων. Πάμε να δούμε…

 

Τριαντάρης, έγγαμος, άτεκνος, καθηγητής πληροφορικής, με σπουδές στην Επιστήμη Η/Υ, τη Γνωσιακή Επιστήμη και την Επεξεργασία Φυσικού Λόγου, ύψους 1.81m, βάρους 80Kg, πρασινομάτης, οικονομικά ανεξάρτητος, υγιής, πωλείται σε τιμή ευκαιρίας.

 

Είμαι παμφάγο. Λόγω μικρασιατικής καταγωγής αρέσκομαι σε “βαριές” γεύσεις. Παρ’ όλα αυτά τρέφομαι κυρίως με μουσική. Με όλα τα είδη. Ανεξαιρέτως. Είπαμε, παμφάγο.

 

Ντύνομαι σα δεκαεφτάχρονος των αρχών της δεκαετίας του ’90. Οι Dr. Marten’s αρβύλες, τα μαύρα T-Shirts και τα μακριά μαλλιά προσελκύουν, αρκετά συχνά, ενοχλημένα βλέμματα. Αρνούμαι πεισματικά να φορέσω γραβάτα.

 

Τα αντιφατικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μου, συντελούν στη διατήρηση των ισορροπιών στην καθημερινή μου ζωή. Έντονα κυκλοθυμικός, ίσως και εκ πεποιθήσεως ή από συνήθεια. Υψηλότατο IQ και χαμηλότατο EQ. Εξαιρετικά ευαίσθητος και υπερβολικά σκληρός με όλους και με όλα, ταυτόχρονα! Με αξιοσημείωτα ισχυρή μνήμη και άπειρη αφηρημάδα. Και ο κατάλογος συνεχίζεται…

 

Δεν έχω σαφές στίγμα. Δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό χώρο, δεν έχω αγαπημένη ποδοσφαιρική ομάδα, δεν έχω προβλέψιμες αντιδράσεις. Γενικώς δεν…

 

Με τη σειρά μου προ(σ)καλώ όποιον έχει τη διάθεση να παίξει αυτό το παιχνίδι. Έτσι κι αλλιώς για, έστω και σε κλίμακα, (ψευδο)ψυχανάλυση πας μόνος σου, δε σε πάνε άλλοι.

 

Προτείνω ακόμα μια νέα αλυσίδα από δημοσιεύσεις που ο καθένας να περιγράφει ένα όνειρο που έχει δει και θα ήθελε να το μοιραστεί με τους υπόλοιπους… Προσωπικά δεσμεύομαι να το εφαρμόσω σύντομα.

 

May the Force b with u…

papet

13 Μαρτίου 2007 - Posted by | Just Bloggin'

5 Σχόλια »

  1. Έχουν δίκιο τελικά…
    Άμα δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε!
    [Τα ελάχιστα που ξέρω περί γνωσιακής επιστήμης τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα. Δεν είχα ξανακούσει, όμως, για την Επεξεργασία Φυσικού Λόγου. Υποπτεύομαι κάτι τόσο μαθηματικό που το άδειο μου κεφάλι δεν θα συγκρατήσει. Παρ’όλ’αυτά, αν υπάρχει κάποιο link για… αρχάριους, θα με ενδιέφερε]
    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

    Σχόλιο από aerosol | 13 Μαρτίου 2007 | Απάντηση

  2. H Επεξεργασία Φυσικού Λόγου είναι περισσότερο κομμάτι της Γλωσσολογίας παρά των μαθηματικών. Δυστυχώς δεν έχω κάτι άμεσα διαθέσιμο. Μόλις βρω όμως θα σου στείλω e-mail.

    May the Force b with u…
    papet

    Σχόλιο από papet | 14 Μαρτίου 2007 | Απάντηση

  3. Εκεί πήγε το μυαλό μου. Από φίλους, έχω καταλάβει πως η γλωσσολογία μπορεί να γίνει τόσο συμπυκνωμένη και κωδικοποιημένη που να θυμίζει μαθηματικά.
    Με το πάσο σου!

    Σχόλιο από aerosol | 14 Μαρτίου 2007 | Απάντηση

  4. να υποθέσω πως οι μαθήτριες σας , σας ερωτεύονται;

    με γοητεύσατε papet.

    Σχόλιο από allmylife | 20 Μαρτίου 2007 | Απάντηση

  5. @aerosol
    Check your e-mail

    @allmylife
    Υποθέτω (ως φιλάρεσκο ον) πως κάποιες με θεωρούν αξιέραστο.

    Τιμή μου… και ευκαιρία να ανταποδώσω τη φιλοφρόνηση, κάτι που είχα ούτως ή άλλως σκοπό να κάνω.

    May the Force b with u…
    papet

    Σχόλιο από papet | 21 Μαρτίου 2007 | Απάντηση


Σχολιάστε

